søndag den 1. august 2010

Hvis der bare var danske jordbær, året rundt...

Så er det vel det man kalder midsommer.

Her på Unik Scrap har vi valgt enten at lave et kort eller et LO.

Det eneste der skal indgå er jordbær.



Her er det Rikke Næhr der har lavet et kort.




Teksten er noget jeg har sat op og kørt ud på Maja Design papir.

Derefter har jeg brugt Spellbinder til formen.




Her er det Jordbær, lavet med QK. Alle kernerne har jeg lagt Glossy Accents på.




Her en lille tag, der er sat fast i båndet med nogle Tim Holtz ring.




Jeg har her lavet en Tim Holtz Flourishes som jeg har lagt glitter på.




Her jeg også lagt Glossy Accents på ordet Jordbær.


Materiale forbrug:

Papir fra Maja Design

Hjørner fra Tim Holtz

Jordbær skåret med QK

Flourisch skåret med Tim Holts

Tekst er printet direkte på papiret



Tak fordi du kiggede med, men kig med igen om et par dage, så ved jeg at der vil komme mere ;o)

3 kommentarer:

Dorthe sagde ...

Wauw et lækkert kort! masser af fede detaljer.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Kan kun give Pips ret, virkelig flot og "sød" som jordbær :-)

Bertram sagde ...

Super "sødt" kort. jeg elsker jordbær, men gider ikke ret gerne plukke dem.