onsdag den 28. juli 2010

MINI ALBUM Bryllup

Jeg har lavet et mini album fra en bryllups reception vi var til.
Det var en helt fantastisk dag, jeg tog 250 billeder og syntes lige at brude parret skulle have et minde fra dagen med lidt af billederne.

Selve bogen er et pap omslag som jeg så har pyntet med papir fra PaperLoft. Jeg har brugt stempel, perfect pearls, Tim Holtz knop


I albummet har jeg brugt retro lille og retro mellem og halv perler
Jeg har brugt QK dies: Love birds, Pærer, Bryllups kage, Brude kjole og Brude kjole u/s
Et billede som jeg syntes er så fedt... brudebuketten og ringene:-) Det er da smukt.
På bagsiden har jeg stemplet med mit personlige stempel og udenom er der den runde krans fra Stempelglæde. Jeg har brugt Tim Holtz hjørner.


Håber du fik lidt inspiration.


Af Linda Laugesen

2 kommentarer:

Dorit sagde ...

Det ser utrolig flot og gennemført ud, meget romantisk, brudeparret må være ovenud lykkelige for albummet fra deres store dag. Det er fedt for dem at kende én, der gider tage en masse billeder fra deres dag.

Maria sagde ...

Så smukt et album du har lavet! Og rigtig gode billeder af brudeparret. Det er virkelig et personligt album som jeg er sikker på de vil tage frem ofte og kigge i :-)