onsdag den 18. august 2010

Minder for livet...

Lavet af Rikke Næhr



Så blev det min tur til lidt sommerminder. Men jeg har valgt at lave en lille bog i stedet for.

Den er her set fra siden, hvor man kan se at der er en hank på. Men den er nu mest til pynt, da jeg har lavet for og bagsiden, som var det en kuffert.



Her er den set ovenfra.



Her kommer så alle siderne indvendigt.

Der er først en lille side med tekst. Ind imellem er der også sat MME, Journaling Card ind.

og derefter kommer selve siden med billede på. Jeg har grundet alle de billeder ikke taget noget af de forskellige MME, Journaling Card.



Side 1





Side 2





Side 3





Side 4





Side 5





Side 6





Side 7





Side 8





Side 9





Side 10





Side 11





Side 12





Og her er bagsiden (bunden af kufferten)

Materialer:

Papir fra Maja Design (Mine venner)

Papiret jeg har brugt på for- og bagside er gamle rester.

Nøgle med nøglehul, kæder er fra Tim Holtz

Div. bånd

Say It In Crystal - Borders Black,

Kaiser Craft - Rhinestones, Black



Tak fordi du kiggede med og fortsat god dag.

1 kommentar:

Maria sagde ...

Wow et lækkert album! Det må være skønt at tage frem og mindes en god ferie :-)