lørdag den 14. august 2010

LO med Sommerferie billeder

Af Linda Laugesen

Ja så er designteamet kommet godt over sommerferien og lidt ferieminder skal på scrappebordet.
Jeg har lavet et LO med billeder fra sommerferien 2009 på Cypern med hele min familie.
Her er det min søster og hendes to store piger som skal i faldskærm:-)
Skitsen havde alle disse små billeder som jeg er helt vild med, man får mange så detaljer og det er super.


Karton Bazzil



QK Blad

Her ser du overskriften tæt på, jeg har kommet Ranger Stickles i rød oven på, da dem jeg havde var guld og syntes ikke lige de passede til. Jeg har lavet en sort streg rundt om bogstaverne, det giver en rigtig god effekt.
Et "tæt på" blomster kransen som er hele vejen rundt om billederne.

Håber du fik lidt inspiration, kig forbi igen om et par dage og se havd Stinne og Rikke har fundet på.

God weekend.

Ingen kommentarer: