søndag den 5. september 2010

Endnu mere tøseri...

Af Linda Laugesen




Ja så kommer rosinen i pølseenden... et Lo af Rikke fra Maj i virkelig tøse farver.
Jeg har brugt papir fra Magnolia, MS border med sommmerfugl, MS sommerfugl, Prima blomster og en gl. hårdspænde som var ødelagt.

Overskriften har jeg skåret ud på min silhouette, lavet den i to farver så det giver en skygge.

Her kan du se blomsterne, sommerfuglene som har fået et par halv perler og lidt glitter glue på vingerne, det giver en super effekt:-)


Jeg har også syet på dette LO.


Håber du fik lidt nye ideér.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

skønt Lo og det er en rigtig skøn detalje med skyggen på navnet. Dejligt med masser af blomster...jeg elsker jo blomster. Fedt med sygningerne også...i det hele taget dejlige detaljer hele vejen rundt.