søndag den 19. september 2010

Efteråret fortsætter...

Her lavet af Rikke Næhr



Her har jeg først lavet et kort.


Her har jeg brugt et Magnolia stempler, både pigen, svampene og muren i baggrunden.

Jeg har brugt halvperler til at sætte på rammen, som er lavet med en Spellbinder.

Papiret er fra Inkido, Cartas de Amor, Satin Turquoise.

Derudover blomster og bånd.



Jeg har også lavet en lille efterårskurv


Den har jeg lavet af nogle rester, som jeg mener er fra noget af alt Magnolias papir.

Jeg har sat lidt bånd på siden af den.



Her er kurven set lidt ovenfra, så man kan se, at jeg har "foret" kurven med en kageserviet.


Det var alt for nu, tak fordi du kiggede med.

2 kommentarer:

AGJ sagde ...

Et rigtigt lækkert kort, jeg er vild med detaljerne.
Syningen, fler dobbelt stempel, dobbeltsløjfen og halvperlerne.
Virkeligt et godt arbejde du har gjort.

mariala sagde ...

Smukt !!! Lækker kurv du har lavet