tirsdag den 20. juli 2010

Et bryllup´s LO

Af Linda Laugesen


Bryllups temaet fortsætter og jeg har været i gemmeren for at finde mine forældres bryllups foto. Det er orginal foto og meningen at den skal i BOM (book of me/bogen om mig)

Papiret jeg har brugt er Prima , Strawberry Kisses Collection - Sommer Picnic
og Riddersholm , Vintage Pink : Vivian. Jeg har været igang med nål og tråd og lavet den store blonde blomst med knappen.


Her kan du se der er brugt Grungeboard Elements - Harlequin som jeg har brugt Distress Ink på, halvperler, Tim Holtz , Filmstrip, Thickers som jeg har givet lidt brun og lyserød kalk.



Her var et nærbillede af blomsten:-)
Prima blomster, det lille foto hjørne var blåt, så det fik lidt Ranger Distress Crackle paint og så er der selvfølgelig ris i det lille glas.


Håber du nyder sommeren.


Kig med senere der kommer flere indlæg her på bloggen

Ingen kommentarer: