mandag den 17. maj 2010

Mere I Top Tool

Her er mit forslag til brug af I Top Tool. Jeg har lavet et LO med et ungdoms billede af min far. Han er uddannet mekaniker og syntes at mine I Top ligner små "bolte" som holder sammen på værket.



Her er Loet i fuld størrelse
og her kan du få fornemmelsen af 3D efekten.



Af materialer har jeg brugt:

Papir fra dream Street, Papir fra Riddersholm, Tim Holsz billetter, Tim Holtz tandhjul, Svensknøgle, I Top 16mm



Håber du fik lidt inspiration, rigtig god aften.

Linda Laugesen


Jeg har lavet 2 indslag. Først og fremmest et armbånd med en lille billede-tutorial og derefter en æske der ligner et stykke lagkage.





Jeg har brugt 4 små swivel clasps fra Tim Holtz til at lave armbåndet med.


Jeg har taget nogle billeder af mine piger og har brugt I Top Tool´en til at lave de store I-top brad daddies.


Imellem har jeg brugt metal pynt: sommerfugl, hjerte blad og hånd.



















Jeg har brugt I-top tool til midten i blomsterne.


Jeg har brugt følgende materialer:


Retro flower punch alle de 3 største, blonde, hvide dew drops, kageserviet hjerte, Martha Stewart sommerfugle, bånd, små lyseblå roser, Sticklers/glitter glue, Glitter papir fra Doodlebug, Bazill karton lyseblå.





God fornøjelse Dorte aka dot-scrap

Ingen kommentarer: