søndag den 2. maj 2010

Dåbs tema nr.2.

Her kommer lidt mere med dåb som tema.
Idag er det Dorte og Linda´s tur til at ligge på blogén.
Her er det først Linda´s bidrag.

Jeg har lavet en indbydelse af slagsen som kan stå åben af sig selv.

Lidt pynt til bordet blev det også til. Her har jeg lavet en "bord løber", pyntet et blok lys og lavet bordkort.


Jeg har brugt følgende materialer:


- Bazil karton





- Magnolia kirke





-ligeledes er der brugt lidt bølgepap, glimmer lim og QK Chopstick font.


Håber du fik lidt inspiration og har lyst til at kigge med igen, der kommer mere på bloggen om barnedåb.







Her er Dorte´s bidrag

Jeg har lavet en hagesmæk som både invitation og bordkort.




Den lille hagesmæk kan stå op evt. på en tallerken.



Jeg har brugt følgende materialer:







- Baby skoen er skåret på silhouetten

- scrappers floss som snørrebånd i skoen.

Ingen kommentarer: