fredag den 14. maj 2010

I-Top Tool kan bruges til rigtig mange ting...

Så er det tid til, at vi designere skal på "banen" igen. Denne gang har vi alle 4 lavet noget, hvor vi har brugt en I-Top Tool til at lave vores egne brads. Et værktøj, som er fantastisk lækkert.


Idag er det Rikke og Stinne, som vil vise hvad de har lavet og den 17. kan du kigge ind igen og se hvad Dorte og Linda har lavet.





Her er det en æske med "fødder", som er lavet af Rikke


Her ses æskens top, hvor jeg har lavet brads (den største af dem, 28 mm) med billeder på. Det er blondebånd jeg har sat bagpå, så det giver en blomster effekt.








Her er det æsken, set fra siden. Her kan du se, at der også er sat "fødder" på også som brads.

(brads i den mindste størrelse, 16mm)




Her æsken set fra bunden.





Her kommer lidt nærbilleder.



Materialer, som jeg har brugt:





***

Og her giver jeg pladsen videre til Stinne.





Min Æske med blomster mer I-top Tool

Som Rikke Skriver ovenfor har vi leget med I-top Tool. Den er rigtog fed til mange ting, Man kan bruge den med stof, gavepapir, nodepapir osv. Jeg har lavet nogle blomster der pynter på en æske samt et lille håndtag.


Her er låget, med detaljer fra Tim Holtz og Promarkers malet magnolia stempler fra den nye kollektion som snart findes i butikken under nyheder. Der er også¨brugt sommerfugle punch fra martha Stewart.




Her er blomsterne med i-top -brads i.




Og hele æsken...






*****

Se med igen den 17, hvor det er Dorte og Linda da kommer med bud på I-top tool, ting og sager.

1 kommentar:

Hanne Højmark sagde ...

Nej hvor er det nogle søde æsker....der er vist et "must-have" mere til min liste :o)