tirsdag den 27. marts 2012

Tutorial med Chipboard!!

Jeg har lavet en tutorial med en
Chipboard fra Dusty Attic:

Jeg begynder med at bygge chipboarden op
med et lag hvid Crackle Paint:

Hvis du har god tid kan du lade det lufttørre,
men ellers er det hurtigt og godt at bruge en varmepistol:

Før det er helt tørt bruger jeg noget som er
tyndt og spidst til at fikse detaljene på
chipboarden, der hvor malingen er blevet for tyk:

Så giver jeg den et lag med lilla Glimmermist:

Til det næste behøver jeg Goosebumps Texture Spray Clear
Texture Spray Shimmer, Cheesecloth og Micro Beads:

Jeg begynder med et godt lag med den matte Goosebumps
og så lægger jeg små stykker Cheesecloth på bladene:

Så sprayer jeg et lag mere med Glimmermist:

og så endnu et lag med mat Goosebumps:

mens det er vådt drysser jeg med microbeads:

så sprayer jeg et lag med Glimmer Mist, Graphite Metallic:

Jeg tørrer det hele med varmepistolen og ta'r
derefter lidt embossing pen på nogen steder og drysser
med UTEE plantinum som jeg smelter med varmepistolen:

Til sidst sprayer jeg over det hele med
Goosebumps med shimmer:

Sådan blev resultatet:

Chipboarden kan bruges som pynt på et kort,
en scrapbookside eller andre kreative projekter :)

Hilsen Malene Bauge

Ingen kommentarer: