lørdag den 17. december 2011

Låge nr. 17


Idag vil jeg vise jer et kort, jeg har lavet med QK
Der findes efterhånden så mange forskellige maskiner,
men jeg har valgt at bruge Cuttelbug og QK tangen.

Her har jeg stor die i 4x4, som jeg har lagt klar på pladen.

Og her har jeg fundet ud af, hvilke farver de forskellige dele skal have.
I stedet for at køre den igennem for hver enkelt farve, skære jeg hver farve ud i den str. der skal bruges, så de kan ligge der alle sammen på en gang.

Og køre den igennem...

Her er så alle delene, klar til at blive limet sammen.
Det kan være rart med kortet ved siden af, både hvis man har glemt hvordan den ser ud,
men også for at se farverne.

Og her er den så sat sammen.

Her er det en krans, jeg har stanset ud i tangen.

Og her er den limet sammen.

Og her nogle pakker i forskellige farver og størrelser.

Her har jeg så alle de forskellige QK ting, jeg gerne vil have på mit julekort.

Og her er det sat på, med papir fra Magnolia i baggrunden.
Og her er det indersiden.

Ingen kommentarer: