onsdag den 21. december 2011

21. Dec.


Stempel i Utte


Idag skal vi stemple i UTEE - Utee er en slags embossing pulver som skal have lidt højere varmen end alm. embossing pulver. Du skal bruge Versa mark også til Utee for at holde det fast.

Start med at finde et GUMMI stempel frem -Det skal være gummi, silikone kan ikke holde til det.

her lægger jeg lidt versamark på hjørnet hvor jeg vil have stemplet.

Drysser pulver på

varmer det med en OPVARMET varmpistol, Ellers blæser pulveret bare ud til alle sider. Denne del gøres mindst 3 gange.

Før den sidste gang gøres stemplet klar ved at lægge en masse versamark på, og  så er det tungen lige i munden.

varm Uteen op så der kommer "bølger "i den, pres herefter stemplet i.

pres til og husk at have versamark på - ellers sidder den smeltede utee fast i dit stempel.


Sådan kom mit hjørne til at se ud.



Og her den færdig æske klar til Mormors Perlearmbånd som Elias har lavet.


Dette var mit sidste indlæg , jeg håber i har kunnet bruge vores teknik julekalender,
- Glædelig jul til dig og din familie.

Ingen kommentarer: