mandag den 17. oktober 2011

Endnu et teenager LO...

Her lavet af Rikke Næhr

Jeg har også været i "gemmerne" for at finde billeder fra min 1. ungdom ;o)
Det er nogen somre siden, det billede blev taget.
Og her er resultatet.

Her har jeg brugt en Decorative Frame, hvor jeg har malet den runde del sort med en sort ProMarker.
Derefter har jeg givet den crackle accents, hvori jeg har sat chipboadsne fast, inden det tørrede op.

Og her kommer lidt flere nærbilleder.



Materialer:
Papir fra My Minds Eye - Good day Sunshine - Pristine Plaid & Out and about
Thikers Chipboard letter stickers - Typo
Decorative Frame
Paper Blooms fra Kaiser Craft - Ruby
Blomster, kapsler
Rhinestone Flourishes fra Kaiser Kraft.

Det var alt for nu, men kig med igen om et par dag, så vil Stinne lægge sin version på.

Ingen kommentarer: