søndag den 22. maj 2011

Flere tags og lidt ekstra......

Af Stinne

Så blev det min tur til at lave tags. jeg har lavet et tøset version og en Herre version.

På denne er der brugt Pion design, og derud over en masse lækre ting fra Tim Holtz- Bla.


grungeboards minis,hitch fasterners, Utee black, Swivl Claps, og papir fra Tim Holtz også. Selve dien begge er lavet med er også en tim Holtz.
_
_
_
_
Og så har jeg forelsket mig i en masse af det lækre Pion , papir,
Her er det et Lo med Thea og det er lavet på den seneste Skitse fra Pencillines.
Kartonet er det fede rillede som B har fået hjem fra Inkido. Det er distresset grøn Peeled paint, og sort i kanterne. Udover det er der brugt en Sommerfugle Martha Stewaart punch, og endnu en hvor der er to str. sommerfugle. Og så har jeg brugt en Gren med kirsebær blomster fra Prima.

Det næste Lo er et med Andreas ( ikke at jeg laver med ham så tit) Derfor er billederne nok også derefter...... de er jo 16 år gammel. papirene er fra October aftenoon, Så er der brugt en del Rub ons, knapper, mariehøns knapper, og de fede bogstaver fra et gammelt bræt spil.

Læg lige mærke til denne her Slangebøsse - den har jeg engang fået i en SWAP med bla. Haveje, hvor vi skulle lave sæt til hinandens sider!!!

Ingen kommentarer: