søndag den 1. maj 2011

Farvelægning

Af Linda Laugesen


Så er turen kommet til lidt farvelægning og denne gang er det med prisamcolor.

Et stempel som er trykt på letraset papir med memento,

Jeg har æsken med 48 farveblyanter, terpentin


Her har jeg farvelagt med rød rundt i kanten af æblerne

Her har æblerne også fået gul. Jeg har dyppet papirstubbene i terpentinen og kørt rundt med cirkel bevægelser oven på farven. Nu glider de ligesom sammen.


Her har bladene fået lidt grønt og brunt.


Her er bladene malet over med terpentinen,støvlerne har fået to forskellige brune farver.


Her har bukserne fået blå farve. I kanterne og ned foran på buksen hvor læggene er, har jeg lavet en mørkere blå. Når så de får terpentin vil det give en super skygge effekt.


Se, her har også vesten fået farve.


Ansigtet har fået en hudfarve, med lidt rosa på kinderne. Skjorten er hvid, med lidt blå så den er svag lyseblå.



Her er farvevalget jeg har brugt:


sort 935

brun 941

brun 945

blå 901

blå 903

blå 904

grøn 909

rød 924

pink 928

hud

927

gul 916

hvid 938


Håber du fik lidt ud af vejledningen.

Rigtig god søndag.

Ingen kommentarer: