søndag den 5. december 2010

5. December


Af Stinne Krogh



Så blev det igen min tur her i julekalenderen.

Idag viser jeg endnu en gave til de mindste.


Dette er et vendespil - I ved , der hvor man skal finde et par der har samme billede.

her har jeg lavet et spil med papir fra Riddersholm og med figurer i reste papir. Alle figurer er lavet med QK.





Her kan i se alle brikkerne.



Jeg har skåret papiret i 5 X 5 cm.

Jeg kørte alle figurerne igennem mit X - og limede dem på bagrundspapiret. Derefter satte jeg dem alle i lamineringslommer og laminerede dem. og til sidst skar jeg dem lige efter papiret.



Hurtig og nem gave, og børnevenlig... Elias hjalp min med det hele...



I morgen er det Rikkes Tur.... -Spændende....



God 2.advent

1 kommentar:

Mutte sagde ...

Rigtig sød og god ide.