onsdag den 15. december 2010

15. December


Kræmmerhus lavet af Rikke Næhr



Her har jeg lavet et "liggende" kræmmerhus, som man kan bruge som en værtindegave.

Her er der kommet pebernødder i.



Her ses kræmmerhuset uden noget i, så man kan se hvordan blonden er sat på i kanten rundt.

Det er en firkant med blonde hele vejen rund, der er "drejet" til et kræmmerhus, så blonden er også rund i kanten af kræmmerhuset.



Her er pynten set lidt tættere på.



Her har jeg brugt at af de lækre nye stempler fra Stempelglede.


Her er kræmmerhuset set nede i.




Materialer, jeg har brugt:

Julepapir fra Karen Foster

Blomster

Bånd

Stemplet og teksten er fra Stempelglede

Det hvide gran er en punch



Tak fordi du kiggede med.

Kig med i morgen, hvor det er Lindas tur, til at "åbne" en låge.

1 kommentar:

Marianne1972 sagde ...

WOW hvor er det bare flot. Jeg misunder altså alle jer scrappere, der kan lave SÅ flotte ting. Jeg tænker på, om jeg nogensinde selv lærer at lave noget lige så flot. Og så ved jeg godt, at vi hver især har vores egen stil. Men jeg kunne nu godt tænke mig at kunne det alligevel.