mandag den 2. februar 2009

I disse Valentins-tider...

Lavet af Rikke Næhr.
Denne bog, er lavet med forskellige sidestørrelser, som jeg håber via mine billeder og forklaringer, at det er muligt at finde hoved og hale i.
Her er det forsiden:
Her bogen så åbnet, hvor man kan se de tre forskellige sidestørrelser.

Den mindste side, er lavet som en dobbeltside, så der er plads til en tag. Der er sat små 3D puder i kanten på indersiden, så tagen glider nemt.

Her er tagen så skubbet ud.

Her er det side 2. Den mellemste størrelse. der har jeg brugt forskellige transparenter. Det store E har jeg skåret ud i bølgepap.

Her er det så den store af siderne. Den er lavet af to sider. Ude i højre side har jeg brugt en lille Wire og sat på med en Zutter, som også selve bogen er samlet med. Her er det ydersiden.

Her er det så indersiderne

Og her enkeltvis.

De tre forskellige typer sider har jeg så tre gange i denne bog. En sektion med min mand. Og en sektion til hver af mine drenge.








Her er det så bagsiden af bogen



Overskrifterne på siderne med mine børn, har jeg brugt henholdsvis hvid bølgepap og guldbølgepap. Det er skåret på revolution med QK alfabeter.

Div. materialer (jeg forsøger at få alle med, men I er velkomne til at kontakte mig, hvis der er nogle ting jeg ikke lige har fået med )

Bazzilkarton

Transparent Vellum - red

Nostalgique - Rusted Clocks

Creating Keepsakes - Moments in Time og Friendship Word, både den mørke og den lyse udgave.

We-R-Memory Keepers - Love Is On The Line

Tim Holtz - Div. metal"dimser" sort linial tape, biletter...

Scrappers net

Div. bånd

Say it in crystal i forskellige farver

Små sorte blomster

Div. QK

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er simpelthend så genneført og flot. Sikke nogle skønne tekster, billeder og detaljer.
Verdensklasse.

Anonym sagde ...

Det er da den smukkeste bog!! :)..med så mange gennemførte detaljer og siderne i forskellige størrelser. Og så er det nogen dejlige tekster. Superflot!! :)