torsdag den 10. december 2009

11. og 12. december


Gavemærker lavet af Rikke

Gavemærker skal der til, så pakkerne kan blive delt ud til rette ejermand. Jeg har lavet lidt forskellige mulighedder.
Her har jeg lavet et gavemærke med spellbinders-hjerter. (Spellbinders, Classic heart og Classic Heart Scalloped)

Jeg har lavet hul med en Crop-A-Dile og sat en XL - eyelets i.
QK julesok
Bling
Puchet gran
Små blå sløjfer

Her er en anden slags, lidt mere enkle, hvor papiret kommer i fokus.



Papiret er Imaginisce, Polar Expressions - Comfy Cosy, So Berry Merry og Twinkle Toes





Så er der et par stk. hvor der ingen pynt er andet end papiret selv.
Jeg har skåret små kort ud i ca. 12x5 cm. Foldet dem på midten og lavet hul i toppen.

Derefter har jeg skåret mønsterpapir i 5x5 cm.

Man kan ikke udstandste med QK tangen igennem 2 stk. papir, så jeg har lavet hullet med min valgte die, i begge stykker papir og derefter limmet dem oven på hinanden.


Her på næster billede kan man måske nemmere se, at der er hul hele vejen igennem.


Og her kommer der så en lille bonus, da vi er ved at være nået halvvejs.
Her er der et julekort, som der er skåret skævt, og der er puchet hele vejen oppe i kanten.

Her udfoldet på den ene side.

Her udfoldet på den anden side.



Her lidt tættere på.



Blomsterne: Antique guld, Flower 12
I midten af blomsten er der sat Dew Droplets Containers, Clear Daisy
Sneen og geviret er belagt med Flock
Snemanden har fået 3D Crystal Lacquer



Stemplet: Bedste ønsker om en god jul...
Blomster: Prima, Poinsettia



Punch - Pine til gran



Kobber til baggrunds grenene



Blomster som tidligere.


Blå sløjfer og blå perlehjerter er brugt tidligere i dette indlæg.




Fortsat rigtig god december :o)

Ingen kommentarer: