tirsdag den 20. oktober 2009

Kort med Unik Stempel design stempel (3D)

Jeg har brugt Spellbinders i 3 forskellige størrelser og har lagt dem oven på hinanden og stempler derefter ovenpå.

Derefter har jeg farvelagt motivet med Promarkers.

Her er et billede af de promarkers jeg har brugt.

Orange Bazill i str. 15x30 og fold på midten. Bruge en rund punch og punch kun halvvejs så det danner en bue. Se billedet neden under.
Sæt båndet fast med tape.

Lim derefter Orange Glitter papir oven på og derefter mønstret karton.
Inden i har jeg lavet lommer og brugt Martha Stewart punch til at lave en blondekandt.

Jeg har brugt retroflower punch i 4 størrelser (2 af her størrelse).

Lav hul i midten af alle blomsterne.



Saml blomsterne omkring en brad de mindste først og slut med de største.


Brug 3d puderne mellem lagene og det giver en fed effekt.
Inden i korte har jeg lavet nogle tags og pyntet med blomster mm.






Kort designet af Dorte Nielsen: (http://www.dot-scrap.blogspot.com/)

Jeg har brugt følgende Materialer:
Bazill Karton: Orange
Mønstret Papir: My Minds Eye orange.
Promarkers: Se billedet.
Blomster punch: Retro Flowers
Metal pynt: Hjerte og Sommerfugl

Ingen kommentarer: