mandag den 19. september 2011

1 kort, 3 stempler...

Her lavet af Rikke Næhr

Her har jeg lavet min version, af et kort med tre stempler på.

Og her er lidt detaljebilleder.



Materialer:
Papir fra Magnolia - Sweet Rainbow - Bumble Bee og Ice Cream Plaid
Magnoliastempler malet med ProMarker
Mariehøns: Berry Red og Poppy
Bil: Buttercup, Sunflower, Coral, Oatmeal, Spice, Burnt Orange, Powder Blue, Satin og Teracotta.
Bukser: Pastel blue
Hud: Ivory, Blush og Dusty Pink
Hår: Sandstone og Cocoa
Vedhæng: Bi

Tak fordi du kiggede med.
Ha' en fortsat god dag.

1 kommentar:

HeidiW sagde ...

Hej Rikke.

Super flot kort, og jubi med farvekompinationerne på promarker du har brugt, det er bare så godt. Vil dog spørge dig, de der blomster du har sat på, hvordan gør du det. Jeg syntes det er svært dels at lave de smukke blomster anretninger, men hvordan limer du det hele på, sætter du en klat lim og så sætter nogen sammen eller laver du en form for buket og sætter på og hvordan. Ved ikke helt om du forstår hvad jeg mener.
Men kan du skrive og forklare mig det, ville det være super. ingen blog men mail : hw@hvidovrenettet.dk.
Hej fra Heidi