torsdag den 18. august 2011

Mere kaffefilter blomster....

Dette er så min version.
Disse blomster er lavet på fgl. måde.
Med min cookie cutter runde fra Qk, har jeg skåret mange (ca. 20 ) i forskellige str. ud. Det er den runde med scallopkant.
Derefter har jeg taget mit silikone underlag og har kørt distress stempelpuden henover flere gange for at trykke farven ud, derefter har jeg taget min mini mister og har spray-et vand blandet med Perfect Pearls ud over distress farven og kørt alle bladene rundt i farven på silikone underlaget.
Når al farven er suget op fra underlaget har jeg varmet med min varmepistol. dette er er ikke et must. og til sidst har jeg limet og sat et par perler i midten.

Papiret der er brugt på Lo-et er fra Inkido, og blonden er infarvet med promarker.

Ingen kommentarer: