mandag den 4. juli 2011

Og her fortsætter vi med møbelkort...

Her lavet af Rikke Næhr

Her har jeg valgt at lave et møbelkort,
der er lavet som en mini-komode med spegl på.
Den måler ca. 24 x 15 cm.

Her set forfra

Her er den så fra siden af

Og her med skuffen åben

Her er det et nærbillede af spejlet.
Det har jeg lavet med en The Dusty Attic, Vintage Frame
Jeg har, som selve spejlet brugt Quickutz, Adhesive-Backed: Metal Sheets
Man kan også vælge, hvis det f.eks. er til en fødselar eller lign. at sætte et billede, af den der skal modtage kortet.

På bagsiden af spejlet, har brugt 2 af nedenstående billede til at lave "ophænget" til spejlet.

"ophænget" kan du se bedre her


Her ser man så skuffen ovenfra, hvor man også kan se
"løberen" med blonden samt blomsterne og bogen.

Her kan man se blomsterne i vasen lidt tættere på.
Jeg har brugt div. små blomster, og som vase har jeg brugt låget på en lim jeg lige havde i nærheden.

Her er det så skuffen tæt på, hvor jeg har sat nøglehul med nøgle i.
Både nøgler og nøglehul, er også fra The Dusty Attic.

Og her lige blomserne igen

Her er det så bogen, som måler 3 x 2 cm.
Omslaget er lavet af Grunge paper fra Tim Holtz,
hvor alle siderne er skåret ud af karton.
Og så en lille stump sløjfe som "bogkort"

Her er det føderne, som er Hitch Fasteners fra Tim Holtz.

Papiret er fra Inkido og selve skabet er "bygget" op med Chipboard 12"X12" Natural.

Tak fordi du kiggede med.
Kig med igen om nogle dage,
hvor det er Stinnes tur til at vise endnu et møbelkort frem.

1 kommentar:

Pia sagde ...

woooow så kæmpe rålækkert med så mange søde detaljer, super kreativt