fredag den 4. marts 2011

Endnu mere konfirmation

Af Linda Laugesen
Ja så blev det min tur til lidt konfirmations indbydelser. Jeg har lavet to forskellige da jeg har en datter som skulle vælge hvad hendes gæster skulle ha:-)

Det første er et easel kort.
Tæt på blomsterne.

Det andet kort er et criss cross kort.

Her ser du den del der skal skrives på.
Af materialer har jeg brugt:
Papir fra Maja Design
Spellbinders Label 8
Bling, perler og bånd er noget jeg havde i gemmeren.
De andre ting klikker du bare på og du kommer lige til varen i butikken:-)
Ja nu er du sikkert spændt på hvilken en af de to indbydelser der blev valgt??
Det blev 13 stk. af easel kortet:-)
Kig med igen om et par dage, der kommer lidt borkort og pynt.
Tak fordi du kiggede med.

1 kommentar:

Lise sagde ...

Super flotte kort begge to. Det må have været svært at vælge hvilket der skulle bruges. Vi ses i morgen. Knus Lise