lørdag den 15. januar 2011

Julens sidste julefrokost... eller årets første???

Kort lavet af Rikke Næhr

Nu er vi jo kommet til Januar. Julen er vel overstået og vi har måske spist lidt mere end vi burde.
Derfor har vi designere besluttet at lave hver vores udlægning af et "slankekort".

Jeg har derfor lavet dette kort.
Jeg skal idag til julefrokost. Man kan så diskutere om det er julens sidste eller årets første ;o)
Men i mit tilfælde er det nok julens sidste.

Jeg har valgt at lave et stafeli kort.
Her ser du forsiden.

Her er det så "slået" op.

Og her kan man se inderside lidt tættere på.

Jeg har brugt papir fra Maja Design
QK Revolution grøntsager.
Målebånd fra Tim Holtz.
Say it in pearls.
Fastenater til at klipse målebåndet fast med.
Decoretive Trim set.
Bånd.

Tak fordi du kiggede med.
Kig med igen om et par dag, så kommer der flere "slanketips" ;o)

Ingen kommentarer: