tirsdag den 15. juni 2010

Sommer, sommer og sol......og fest.

Så blev det tid til at Design teamet igen skulle vise hvad de har gået og fået tiden til at gå med. Denne gang er Temaet Sommer -Sommerfest.



Billedet er fra min barndom, og en noget improviseret sommerfest hos mine forældres naboer, som jeg holdt meget af. Jeg spiste hos dem hver onsdag (de havde ikke selv børn).

Det er mig der er hende den lyshåret med ryggen til.Og den sjove kasket på.



Der er brugt papir fra Websters Page og October aftenoon



halv perler fra prima








Kig med - om et par dage kommer Rikkes Bidrag til temaet Sommerfest.

4 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Så smuk og sommerligt..flot papir og masser af dejlige blomster i god harmony med papiret

Maria sagde ...

Rigtig sommerligt og skønne farver. Blomsterne er så smukke, så dem må jeg se at få købt nogen af :-)

Anonym sagde ...

Det LO er bare så flot. Jeg er fuldstændig vild med papiret (det er ægte KÆLE-PAPIR...) Og så er der selvfølgelig alle de fantastiske blomster...LIGE MIG.

Skønt billede og hvor er du bare sød, også med ryggen til. Skøn kasket.

Knus
Dot

Bertram sagde ...

Skønt LO, virkelig romantisk stil. Lækkert papir og skønne blomster.