torsdag den 17. december 2009

17. og 18. december


Bordkort til julebordet, lavet af Rikke

Her har jeg lavet et bordkort, der er sat sammen af 2 kageservietter. Jeg har limet næsten hele vejen rundt, og inden jeg har limet det helt sammen, har jeg fyldt lidt farvet papir"snulder" i, så det minder lidt om en lille pude. Derefter har jeg pyntet det. Så kan man enten sætte det op ad et glas, eller ligge det på tallerkenen.

Jeg har brugt - kageservietter, bånd, roser og metalsnefnug.


De næste 2 bordkort er skåret ud på silhouetten og pyntet.




Her har jeg brugt: Papir, blomster, bånd, blå sløjfer, små hjerter i perler.

Her er så 2 bordkort, hvor jeg har skåret dem ud på QK Rev.


QK bordkort, Grangren, sløjfer, QK lys, klokke.



QK bordkort, QK store pakker, QK små pakker, QK krans.



Fortsat god december:o)

Ingen kommentarer: