tirsdag den 21. juli 2009

Æske ide

Af Stinne Krogh

Så har jeg igen lavet en æske inspireret af Rikkes How to do. Der er brugt en gammel basic grey serie som er lidt mande farver, og derudover er der brugt en masse QK. og lidt blomster.
af QK: er der brugt Champagne flasken, og den nye ramme, GPS er Biography alfabetet. På blomsterne har jeg lagt et par dråber Glossy accents - som vand dråber. Blomsterne er de nye Benedikte har fået i forretningen. jeg kar sat de tre gule sammen til en stængel, med blomster bindningstape.


Inden i æsken har jeg lavet en indmad -den består af to sider med et eyelets hul i. Gennem hullerne har jeg sat et træ grill spyd, hvor jeg har rulle 10 50,-ere op på. (disse er sat sammen med et lille stykke dobbelt klæbende -lige et fif - ikke for meget dobbelt klæbende, for det er ikke til at få sedlerne fra hinanden) og til sidst endnu en QK label.- med træk på!


Ingen kommentarer: