tirsdag den 6. januar 2009

Nye Sarah Kay Stempler.....

Lavet af Tanja Simonsen...

Jeg har lavet 3 forskellige kort med nogle stempelaftryk fra Sarah Kay´s nye Collection 2. Jeg har brugt samme slags mønsterpapir fra Dreamstreetpapers til alle kortene....
Kort 1: Det er et Shaker- kort. I den sorte ramme er der små blomster(det er nogle blomster af mine egne) som kan bevæge sig hvis man ryster med kortet - karton fra Bazzill - stempelaftryk farvelagt med H2O farver - bånd, pynteblomster og bling fra butikken...








Kort 2: Er et taske-kort. Jeg har brugt karton fra Bazzill - stempelaftryk farvelagt med H2O farver - blomster fra Prima - Blade fra QK - scrapper`s floss - Glitter glue på blomster og bling fra butikken...








Kort 3: Et kort med mange detaljer. Jeg har brugt Bazzill karton - Stempelaftryk farvelagt med H2O farver - Pynteblomster fra Prima - Glitter glue på blomsterne - Glossy accents lak - Rhinestones og bling fra butikken....








God fornøjelse...... :o)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Super skønne og fantastiske kort.
Jeg er vild med dem alle. Dejlige detaljer og farvelægningen af stemplerne er bare "lige i øjet".